Online marketing bureau Almere

Wij zijn een gespecialiseerd online marketing bureau in Almere. Wij streven naar succes voor onze klanten en werken graag volgens hun wensen en doelen. Wij zijn bij Goody ads een klein team die sterk gemotiveerd zijn.

Waarom kiezen voor een kleinschalig online marketing bureau in Almere?

Online marketing bureau zijn er erg veel van. Je hebt eenmansbedrijfjes, maar ook grote bedrijven met 150 werknemers. Met een gigantische marketing bureau kent niet iedereen elke collega elkaar, laat staan dat ze precies weten wie er klant is. Hoe groter het bureau, hoe meer nieuwe klanten het heeft.

Wij vinden het als online marketing bureau in Almere erg belangrijk dat wij onze klanten goed kennen. Dit geeft meer vertrouwen naar de klant toe en naar het online marketing bureau. Als klein online marketing bureau zijn wij veel gemotiveerder en vinden wij het verzorgen van onze klanten belangrijk.

Wij zijn ook actief als: 

online marketing bureau Haarlem, online marketing bureau Amsterdam, online marketing bureau Brede, online marketing bureau Den Bosch, online marketing bureau Rotterdam,

Een goed online marketing bureau in Almere?

Er zijn veel online marketing bureau’s. Maar wat is nu een goed online marketing bureau? Als online marketing bureau moet het transparant zijn. Ieder vorm van online marketing is namelijk meten.

Een online marketing bureau moet beschikken over een duidelijke visie. Het bureau moet je kunnen vertellen hoe online marketing jouw bedrijf succesvoller gaat maken. Contact is namelijk erg belangrijk. Bij Goody ads kan je daarom ook altijd naar toe bellen en afspraak maken voor bijvoorbeeld een brainstormsessie. Ook is het belangrijk als online marketing bureau alles te weten over de elk online marketing kanaal die wordt geadviseerd en weten wat deze kanalen voor jouw bedrijf kunnen betekenen op de korte en op de lange termijn.

Bij online marketing bureau Goody ads houden wij de klanten op de hoogte van nieuwe mogelijkheden. De wereld van online marketing verandert namelijk erg snel en een proactieve houding vinden wij dan ook erg belangrijk.

De customer journey

Als online marketing bureau wordt er veel gekeken naar de customer journey. Maar wat is het nu eigenlijk en waarvoor gebruik je het? De customer journey is de reis die een klant aflegt om tot de aankoop van een product of dienst over te gaan. De customer journey omvat het model waarbij deze klantreis in kaart wordt gebracht. Het begint bij de See fase. Het is dan belangrijk om potentiële klanten te prikkelen voordat iemand zelf weet dat die interesse heeft in jouw product of dienst. Als iemand overweegt of ze jouw product interessant vinden komen ze in een andere fase, namelijk de Think fase. Deze fase zal zich ook bij de concurrenten afspelen. Als iemand besluit om het product te nemen komen ze in de Do fase. In deze fase wordt informatie en gebruiksvriendelijkheid  van jouw website erg belangrijk. Als er al iets van obstakels ontstaan kunnen veel mensen overstappen naar de concurrentie. Als de klant zijn of haar aankoop bij jou doet heb je er een klant bij. Het is dan erg belangrijk dat de klant blijft of dat de klant jouw website bij andere kan gaan aanraden. Doordat je gebruikt maakt van de customer journey helpt het jouw klanten beter te leren kennen en zorgt ervoor dat jouw communicatie nog beter aansluit op de actuele klantbehoefte. Bij Goody ads zorgen wij voor u dat de customer journey goed verloopt en dat de klanten graag bij jouw onderneming willen blijven.

Meer informatie?

Wilt u meer weten? Neem contact op met Sjaak voor advies of om een afspraak te maken.

Bel 010-2613606

Bert Vroegindeweij

Online marketeer

Daag jij ons uit?

010-2613606

Vul hieronder uw gegevens in en wij beantwoorden direct uw vraag of bellen u binnen 1 werkdag op. Geheel vrijblijvend natuurlijk. Gewoon zoals het hoort.